preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
 

  

Dragi roditelji,
razvijena čitalačka vještina prvi je uvjet za školski uspjeh, a dobar školski uspjeh uvjet je za životni uspjeh.
Zapazili smo kako kod učenika u tredem i četvrtom razredu zanimanje za čitanje naglo opada. Dijete kojemu se to dogodi, čitanju posveduje sve manje vrjemena, popušta mu koncentracija, prestaje s obogadivanjem rječnika, a u višim razredima ima velikih poteškoda u učenju. Kako bismo to spriječili, kako bismo održali i povedali djetetovo zanimanje za čitanje, pozivamo vas da nam se pridružite i da nas podržite u zanimljivom i uzbudljivom zajedničkom projektu poticanja čitanja u kojemu sudjeluju učenici, njihovi roditelji i drugi članovi obitelji, razrednik i školski knjižničar.
Najbolji su čitači učenici iz obitelji u kojima se mnogo čita i knjige predstavljaju vrijednost. Djeca iz takvih obitelji obično bez teškoda razvijaju više čitateljske i spisateljske mogudnosti. Istraživanja su dokazala da učenici ostvaruju prosječnu razinu pismenosti svojih roditelja, a također stječu čitateljske navike veoma nalik svojim roditeljima. Brojna istraživanja dokazuju da djeca kojima roditelji od prvih godina života mnogo čitaju i pričaju kasnije lakše usvajaju tehniku čitanja, bududi da imaju bogatiji rječnik i razvijeniju maštu. Dijete uživa u kontaktu s osobom koja mu čita i s njom uspostavlja tople osjedajne veze. Estetska ugoda povezana je s osjedajem sigurnosti i topline, pa zato dijete kasnije čitanje povezuje s ugodnim osjedajima. Obitelj ima iznimnu ulogu pri razvijanju djetetovog odnosa prema čitanju. Stručnjaci upozoravaju da s polaskom djeteta u školu roditelji ne bi smjeli prestati s glasnim čitanjem djetetu. Djeca iz onih obitelji u kojima se mnogo govori i strpljivo sluša najmlađe, čita i pripovijeda bajke te nadzire i usmjerava djetetovo gledanje televizije – sačuvaju mnogo više početne znatiželje i kasnijeg zanimanja te zbog toga bez problema razvijaju učinkovitu čitateljsku sposobnost. Za razliku od njih, djeca koju su roditelji gurali pred televizore da bi imali mir od djece, ili zajedno s njima gledali za djecu neprimjereni program, često imaju poteškode s čitanjem i usvajanjem drugih jezičnih sposobnosti.
Ako roditelji zajedno s učiteljima prenose poruku da je čitanje važno, zanimljivo, da stvara zabavu i užitak, djeca postaju svjesna da se čitanjem može dobiti mnogo korisnoga u životu – rezultati su zajamčeni.

 

 

Tražilica



Nastava na daljinu

  5. a

  5. č

  6. a

  6. č

  7. a

  7. č

  8. a

  8. č

 

 


E-dnevnik


Jelovnik


Raspored sati

Termini informacija za roditelje

Priloženi dokumenti:
Konzultacije ucitelja 2019.-20.pdf


Kurikulum 2019./2020.

Priloženi dokumenti:
Skolski kurikulum 2019-2020.pdf


Godišnji plan 2019./2020.

     


Pravilnik o kućnom redu

Priloženi dokumenti:
kucni-red.doc


Statut škole

STATUT ŠKOLE 2015.

Priloženi dokumenti:
Statut skole 2018 doc.doc


Kalendar
« Srpanj 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji


Sportske igre mladih



Arhiva dokumenata




preskoči na navigaciju